اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی

آخرین تلاش های یک جریان سیاسی در آستانه انتخابات

شما بر این باور هستید که حکومت ایران باید به شما نوشیدنی الکلی سالم بدهد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

🔸 از تلاش برای جمع کردن آرای کسانی که نوشیدنی الکلی میخورند تا زن زندگی آزادی🔸

چند نکته به بهانه ی یک لاشخوریِ کت شلواری

خبرنگار_شیوا_انصاری

اگر شکل گیری آنچه در غرب فحشای قانونی خوانده میشود را در ایران ضروری میدانید و اگر حامی جنبش زن زندگی آزادی هستید، تعلل برای چیست؟ از همین حالا برای رای دادن به لیست جریان غربگرایی در انتخابات آماده شوید…

🔺جملات فوق اگرچه طنزی بیش نبود اما رفتار زشت جریان غربگرایی به ویژه در یک سال اخیر اثبات کرد که میتواند محقق شود.ما در بین مخالفین جمهوری اسلامی در سالهای اخیر لاشخوری های سیاسی زیادی را دیده ایم، اما مدل جریان غربگرایی، “لاشخوری کت شلواری و تر تمیز” است.جریانی که همواره در این ۴۴ سال نگاه کرده ببیند چه چیزی ممکن است برای حکومت یک چالش باشد ، پس ترجیح داده در لحظه از آن حمایت کند.

🔺 این جریان با رفتارش نشان داده حتی اگر در آنچه که رخ داده حق با حکومت باشد، اما صندوق رای مهم تر است پس ضرورت دارد حتما و به هر شکل ممکن در طرف مقابل ایستاد.رفتاری که این دور نما را چندان دور از ذهن نشان نمیدهد که روزی این جریان از شنیع ترین چیزها برای رسیدن به ۴ عدد رای حمایت کند.در روزهای اخیر شاهد درگذشت برخی افراد به دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی بوده ایم.

🔺 مسئله اینجاست که سایبری ها و حتی برخی چهره های سرشناس جریان غربگرا در ایران تعارف را کنار گذاشته و این را مطرح کرده اند که برای جلوگیری از مرگ و میرها حکومت باید مشروب الکلی سالم در اختیار شهروندان قرار دهد. یک سوال ساده از عزیزان که پیرو این منطق هستند: آیا رسمی شدن خرید و فروش مشروبات الکلی به شکسته شدنِ قبح آن، رسمیت پیدا کردن آن و اتفاقا مصرف بیشتر آن و افزایش آسیب های اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی آن منجر نخواهد شد؟

🔺 در حال حاضر سالانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر در کشورهای عادی کننده ی مصرف مشروبات الکلی، بر اثر مصرف کشته میشوند.در هیچ کجای این آمارها هم نیامده که این مرگ و میر به خاطر مصرف مشروبات تقلبی است بلکه بر عکس، عمده آمارها نشان میدهد عادی سازی مصرف مشروبات به مصرف بالا منجر شده به طوری که ۵۳ درصد از مرگ و میرها به خاطر همین است.

🔺 اگر نگاهی به دیگر رفتارهای جریان غربگرا بیندازیم هم ماجرا همین است.از اعلام صریح اینکه با رای به آذر منصوری کوشیده ایم یک خانم در راس جناح سیاسی ما باشد تا بگوییم پیام زن زندگی آزادی را دریافت کرده ایم تا موارد دیگر…در واقع یک جریان سیاسی لج بازانه ایستاده تا ببیند چه چیزی چالشی برای حکومت ایران است، پس آن طرف بایستد ک هم حاکمیت تضعیف شود و هم از آن طرف میدان آرایی را با خود همراه کند.

🔺 وطن فروش اگر در آن سوی میدان در حال لاشخوری سیاسی است، این نوع از لاشخوری سیاسی آن هم با دو قطبی کردن جامعه، افزایش شکاف بین مردم ایران و چند دسته کردن آنها هزار هزار برابر کثیف تر است.امروز مصرف موارد مخدر در برخی کشورهای غربی آزاد شده است.از پسِ این آزادی قطعا و یقینا عادی سازی هم فرا خواهد رسید.ما ده سال بعد کجا خواهیم بود؟

🔺 آیا آقایان غربگرا ده سال بعد چنین روزهایی از حکومت می‌خواهند بساط دود و دمِ سالم آنها را هم تامین کند بلکه بتوانند بهتر فضانوردی کرده و افاضات تخیلی تری داشته باشند؟درباره فحشایی که غرب را فرا گرفته چه‌طور؟ آن را هم در نقطه ای قرار است در ایران مطالبه کنیم؟مسیری که برخی در ایران برای رای کشی از بخشی از جامعه در گرفته اند بیش از آنکه مسیر یک رقابت سالم باشد، مسیر لاشخوری سیاسی است.کاش برخی پیدا شوند این را به هم قطاران خود بفهمانند….

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x