اجتماعی استان بین الملل تهران چندر رسانه حقوق بشر سیاسی مرکزی

تبریک جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور به مناسبت عید خجسته قربان

دکتر دانیال سجودی جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهادی کارگران کشور طی پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را به اساتید حزب همت کشور وملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش مسول روابط عمومی وارتباطات قرارگاه شهدای کارگری شهید سردار محمد کاظم زاده دکتردانیال سجودی پیام تبریک عید سعید قربان را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان زیباترین جلوه خضوع در برابر خداوند و یادآور خاطره جاودانگی بندگی و ایثار است، عید دل هایی است که به قرب الهی رسیده و در مسیر عبور از دلبستگی ها، در زمره صابران و بندگان حقیقی قرار گرفته اند.

آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.

عید قربان روز رها شدن از تعلقات دنیوی و رهایی از هر آنچه غیر خدایی است، عیدی که تجلی ایثار ابراهیمی است و روزیست که زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق عیان گشته است.

اینجانب دکتر دانیال سجودی روز دهم ذی‌الحجه‌، عید سعید قربان را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت عزیز ایران تبریک وتهنیت می گویم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x