مصاحبه‌ای دیده نشده از پدر و مادر کیان پیرفلک / شهید عزیز محمد قنبری شیر مادر حلات + فیلم

مصاحبه‌ای دیده نشده از پدر و مادر کیان پیرفلک / شهید عزیز محمد قنبری شیر مادر حلات + فیلم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مصاحبه‌ای دیده نشده از پدر و مادر کیان پیرفلک.
خلجی: درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنانیم
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:ما درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنانیم. آرایش رسانه ای آنها از مدت ها قبل حالت آفندی پیدا کرده است و نه تنها نقاط ضعف بلکه نقاط قوت را هم مانند برگزاری راهپیمایی جهانی اربعین مورد هدف قرار می دهند.
در چنین شرایطی، ماموریت و اولویت اصلی ما تقویت رسانه های خودی، اعتمادسازی و برطرف کردن شبهات ایجادشده و پاسخ به انتقادهاست.
مادر شهید مدافع امنیت محمد قنبری که دیروز به دست تروریست‌ها در ایذه به شهادت رسید: شهادت روزی پسرم بود/ راه امام را رها نمی‌کنیم و از آن برنمی‌گردیم.واقعاً شیر حلال به این فرزند داده اید که اینگونه بدست اشقیای تروریست به شهادت می رسد.شهید مدافع امنیت محمد قنبری شهادتت مبارک. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
نامردان تروریست برقصید؛ بوی خون می‌آید!
برای حضور مردم در مراسم تولد کیان پیرفلک نامه دعوت فرستادند ولی نه برای جشن و شادی، برای برپایی دوباره خیمه عزا. آنوقت بساط بزن و برقص خودشان به مناسبت ساگرد ازدواج همایونی بجای خود است.
درست زمانی که دارند در لس آنجلس برای زندگی ارزش قائل می‌شوند، «مرگ» را با فراخوان‌های‌شان به ایذه هدیه کرده‌اند. آشوب، خشونت و سوگواری راه می‌اندازند ولی می‌گویند مردم، شما حق ندارید گریه کنید، فقط خوشحال باشید!
خوناشام‌ها ادای افسرده‌ها را در می‌آوردند ولی به محض اینکه بوی خون به مشام‌شان رسید؛ سوگواری دیگر چه صیغه‌ای است؟ بزنید و برقصید، حتی در مراسم کشته شدگانی که خودمان باعث و بانی‌اش بودیم.وای به این بدکاران فاسق

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x