اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی مرکزی

بیانیه سیده زهرا طاهر موسوی به مناسبت هفته کاروکارگر

بیانیه سیده زهرا طاهر موسوی به مناسبت

سیده زهرا طاهر موسوی فرماندهی بسیج جامعه کارگری کشور در امور بانوان درپیامی بیانیه هفته کاروکارگر راصادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش شیوا انصاری، معاونت رسانه بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور، متن پیام سیده زهرا طاهر موسوی، به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه کارگری باید احساس تکریم و احترام و سربلندی کند و قدر کار او دانسته شود و در این صورت، خستگی و بی‌حوصلگی و بی‌اعتنایی به کار وجود نخواهد داشت.

(مقام معظم رهبری)

کار و کارگر زیربنای اصلی توسعه همه‌جانبه جامعه و تضمین‌کننده امنیت و امنیت عمومی هر کشور است و هیچ بنایی به رشد و نمو می‌رسد و نمی‌تواند با تلاش برای کار با عشق و در کنار همه شکایت‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

سرمایه اصلی هر کشوری باشد. انسان است و بزرگترین و مهم ترین قسمت از این سرمایه بزرگ در کشور ما وتوجه به جایگاه و اعتبار در جامعه اسلامی از نگاه مهم مسائلی است که در قرآن و معصومین(ع) بر آن تاکید شده است.

بدون شک گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نمی شود و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز هر روز، روز کارگر و کارگر است.

۵ الی ۱۱اردیبهشت ماه هفته کارو کارگر ،فرصت مناسبی است برای تجلیل از مردان و شیر زنانی که با قدرت پولادین در اعتلای نام ایران عزیز بر بلندای قله های افتخار و عزت، قدم برداشته و عاشقانه می توانند شعار “ما می توانیم ” را به گوش دشمنان قسم خورده این مرز پرگهر برسانند.

هفته کارو کار گر فرصتی برای ارج نهادن به مقام شامخ که رسول گرامی اسلام ( ص ) بر دستان شان بوسه مهر می زد.

به‌گونه‌ای شعارها و برنامه‌ها را مطرح کنید که همه بدانند با هدف اصلی حمایت از طبقات ضعیف وارد عرصه شده اید و حل این مشکل مهم برای شما در اولویت جدی قرار دارد.

اینجانب سیده زهرا طاهر موسوی (هفته کار وکارگر و بسیج کارگری) که برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی ماست را به ملت شریف ایران،و بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور و مقام معظم رهبری و ، آنانی که با الگوی قراردادن اسوه تقوا، کار و مجاهدت «مولای متقیان علی (ع)» با عرق جبین و تلاشی شبانه روزی عزت و غرور ملی را در عرصه اقتصادی برای میهن اسلامی ارائه می کنند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال «مهارتورم ورشد تولید نامگذاری شده است شاهد تلاش روزافزون تولید داخلی در جهت استقلال و خودکفایی و رونق بیشتر کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم. (ان شاءالله)

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x