اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه سیاسی

پیام دکترسید عظیم جولازاده حسینی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکترسیدعظیم جولازاده حسینی معاونت جذب و نیروی انسانی جامعه بسیج کارگران کشور و قرارگاه جهادی کشور فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکترسید عظیم جولازاده حسینی پیام تبریک عید سعید فطر راصادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت                     صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

طبیعت با بهار طراوت می یابد و معنویت با بهار رمضان اوج می گیرد. بهار طبیعت با نوروز آغاز می شود و بهار معنویت با ماه رمضان. سردی طبیعت با شکوفه های بهاری و سرود بلبلان رخت بر می بندد و یخهای عصیان و نافرمانی، با زمزمه های نیمه شب رمضان و ترنم دعای رمضانیان آب می شود. در رمضان است که می توان هفت شهر عشق را پیمود و دیو نفس را بر زمین افکند و در عید فطر پیروزی فطرت بر شهوت را، جشن گرفت.این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار،  لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.عیدفطر، عید زیبایی‏های معنوی، عید بشارت‏های الهی و روز خوب مهربانی‏های خداست.

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است. عید فطر، عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب و جان  می زداید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در این ماه خجسته به ویژه ایام لیالی قدر، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، سربلندی و عزت روز افزون امت اسلامی و موفقیت و بهروزی همه مردم ایران را خواستارم.و من الله توفیق

سیدعظیم جولازاده حسینی🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 👇با ما درارتباط باشید👇اینستاگرام 👇@joolazadeh.irکانال ایتا: 👇http://Eitaa.com/joolazadehوبسایت رسمی :www.joolazadeh.com

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x