اجتماعی استان بین الملل تصاویر فرهنگ و هنر

کودکان و نوجوانان عزیز اگر دست به قلم هستید حتما شانس خود را جهت شرکت در مسابقه نامه نگاری اتحادیه جهانی پست در سال ۲۰۲۳ امتحان کنید

کودکان و نوجوانان عزیز اگر دست به قلم هستید حتما شانس خود را جهت شرکت در مسابقه نامه نگاری اتحادیه جهانی پست در سال ۲۰۲۳ امتحان کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همین الان یه کاغذ وخودکار بردارید و با موضوع زیر یه نامه قشنگ بنویسید و نامه تون رو به روابط عمومی پست استان محل سکونت خود ارسال کنید. همچنین عزیزان تهرانی میتوانند نامه ها را به صندوق پستی ۸۸۱۱_۱۵۸۷۵ ارسال کنند.
تصور کنید شما یک قهرمان فوق العاده هستید و ماموریت شما این است که تمام جاده های سراسر جهان را برای کودکان ایمن تر کنید. نامه ای برای کسی بنویسید و در آن توضیح دهید برای رسیدن به ماموریت خود به کدام قدرت های فوق العاده نیاز دارید.
نامه های قشنگتون رو میخونیم و به ده نفر از بهترین ها هم جایزه ای نفیس اهدا می کنیم. راستی اینم بگیم که نامه نفر اول ترجمه میشه و به مقر اتحادیه جهانی پست واقع در برن سوئیس ارسال میشه تا شانس نویسنده خوشفکر و خلاقش در بین شرکت کنندگان عضو اتحادیه جهانی پست در سرتاسر دنیا سنجیده بشه .
پس عجله کنید تا ۲۵ اسفندماه فرصت دارید تا نوشته های قشنگتون رو برامون پست کنید. فقط حواستون باشه ازکاغذ یک رو استفاده کنید، نامه تون بیشتر از ۸۰۰ کلمه نشه و حتما حتما فایل وورد اون رو به همراه مشخصات کامل شامل معرفی خودتون و تلفن همراه و آدرس برامون بفرستید.
عزیزایی که تمایل دارن میتونن فایل اسکن شده نامه شون رو با ذکر مشخصات و یه قطعه عکس در پیام رسان بله به نام کاربری prpost1 ارسال کنن.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x