اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

در امتداد مسیر خدمت به نیازمندان؛بیش از ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان اهدا شد

در امتداد مسیر خدمت به نیازمندان؛بیش از ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه وسایل گرمایشی به مددجویان اهدا شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۲هزار و ۶۶۵ دستگاه بخاری و آبگرمکن گازسوز در پائیز و زمستان امسال تاکنون به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شده است. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید به لزوم تامین وسایل مورد نیاز مددجویان در فصول مختلف، اظهار داشت: همزمان با شروع فصل سرما تاکنون ۲هزار و ۶۶۵ دستگاه انواع وسایل گرمایشی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.
کریم زارع با اشاره به هم افزایی خیران و کمیته امداد استان در تامین این تعداد دستگاه گرمایشی، ادامه داد: هزار و ۱۱۷ بخاری گازی و تعداد هزار و ۵۴۸ دستگاه آبگرمکن با اولویت مناطق محروم استان به خانوارهای نیازمند اهدا شده است.
وی با اشاره به ارزش ریالی وسایل گرمایشی، افزود: کمیته امداد از ابتدای فصل پاییز با هم افزایی خیران برای تامین لوازم ضروری گرمایشی نیازمندان بیش از ۶ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان جمع آوری و اقدام به توزیع دستگاه ها کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، دستگیری از نیازمندان و حمایت موثر از خانوارهای تحت حمایت را بدون مساعدت خیران، نیکوکاران و همراهی مردم شریف استان، سخت توصیف کرد و گفت: نیک اندیشان می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک ها و نذورات خود اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x