اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

بیش از ۲هزار خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان

بیش از ۲هزار خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲ هزار خدمت در حوزه تعمیر، بازسازی، خرید و احداث مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، تامین سرپناه امن برای مددجویان را مورد تاکید این نهاد در توانمندسازی آنها دانست و اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۲۰۰ خدمت برای تعمیر، بازسازی، خرید و احداث مسکن به خانواده های تحت حمایت ارائه شده است.
سید مصطفی انوری با اشاره به اینکه بیشترین خدمت در حوزه احداث مسکن به شهرستان های محروم استان اختصاص یافته، ادامه داد: امسال تاکنون بیش از ۳۰۰ مسکن با مشارکت خیران و در قالب تفاهم نامه های منعقد شده با سپاه و بنیاد مستضعفان احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
وی اعتبار پرداخت شده برای این خدمات را بالغ بر ۵۴۶ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: برای خرید و ساخت ۸۶۰ واحد مسکونی ۴۴۵ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان و برای تعمیر و بازسازی بیش از هزار و ۳۰۰ منزل مددجویی نیز ۱۰۰ میلیارد و ۹۸۶ میلیون با مساعدت نیکوکاران و همکاری گروه های جهادی پرداخت شده است.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، با اشاره به افزایش قیمت هزینه ساخت مسکن و ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت، گفت: با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان، موسسات دولتی و غیردولتی و گروه های جهادی، انجام خدمات عمرانی مختلف از جمله ساخت مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان امکان پذیر خواهد بود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x