اجتماعی استان اصفهان بهداشت تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

نشست رییس دانشگاه با اعضاء هیئت بورد تخصصی تغذیه وزارت بهداشت برگزار شد

نشست رییس دانشگاه با اعضاء هیئت بورد تخصصی تغذیه وزارت بهداشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بدنبال بازدیدهای اعضاء هیئت بورد تخصصی تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشکده تغذیه و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه،در روز شنبه ۱۰ دی ماه،جلسه جمع بندی با حضور رییس دانشگاه، اعضاء هیئت بورد و همچنین مسئولین و اعضای هیات علمی دانشکده تغذیه دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه مسئولین ضمن بررسی موارد مربوط به ایجاد رشته تغدیه بالینی در مقطع کارشناسی‌ارشد بر نقش و جایگاه اثر گذار و ارزشمند تغذیه در ارتقاء سلامت آحاد جامعه و نیز کاهش بروز بیماری‌ها و بهبود وضعیت تغذیه بویژه جهت بیماران مزمن و بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه تاکید نمودند. همچنین به تلاش های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راستای نهادینه نمودن نقش تغذیه در سلامت جامعه اشاره گردید.
شایان ذکر است در این جلسه پیرامون موضوعاتی از جمله استقرار و مقیم بودن اعضاء هیأت علمی دانشکده تغذیه در بیمارستان های دانشگاه و انجام مشاوره های تغذیه در بیمارستان توسط اعضاء هیأت علمی بحث و تبادل نظر گردید و مقرر شد موارد مذکور از سوی دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه پیگیری و پس از احصاء نتایج، مراتب جهت تصمیم گیری به بورد تخصصی وزارت متبوع منعکس گردد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x