تغییرات هد فمند در بیمارستان
اجتماعی استان اصفهان بهداشت مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

در انتظار تغییرات هدفمند و سازنده در بیمارستان باشید

ریاست بیمارستان شهید بهشتی اردستان از تغییرات هدفمند و سازنده بعد از پایش وکارشناسی دقیق خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، دکتر روحانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: هدف ما بهبود وضعیت درمان و رضایتمندی بیمار می باشد و در این هدف از هیچ تلاشی فروگذار این خواهیم کرد

روحانی با اشاره به تغییرات هدفمند در راه بیمارستان می باشد افزود: این تغییرات با بررسی دقیق و کارشناسی انجام خواهد شد و شتابزدگی در آن نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: اکیپ چهار نفره برای بررسی مسائل و مشکلات موجود در بخش های بیمارستان تشکیل داده شده این گروه وظیفه پایش و بررسی مشکلات در بخش‌ها ی مختلف بیمارستان را بر عهده دارند مشکلات و نارسایی های بیمارستان را شناسایی کرده و با نظر مدیریت اقدامات کارشناسی شده بر طرف خواهد شد.

روحانی در خصوص مشکلات اورژانس و رضایتمندی مردم از پرسنل اورژانس تصریح کرد: اورژانس نخستین مرحله مراجعه بیمار به بیمارستان می باشد لازم است تغییرات اساسی در این قسمت ایجاد شده و این تغییرات از برنامه های کاری مدیریت بیمارستان خواهد بود.

ریاست بیمارستان شهید بهشتی ضمن اشاره به کمبود پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان تصریح کرد: ما به دنبال جذب پزشکان متخصص و عمومی جهت درمانگاه تخصصی و بخش‌های مختلف بیمارستانی هستیم که در این راستا هماهنگی لازم را با معاونت محترم درمان اصفهان جهت جذب و بکار گیری انجام داده ایم.

روحانی در خاتمه از جذب مختصص ارتوپد و اعصاب روان جهت استفاده در درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x