اجتماعی استان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر

هوشمند سازی مالیاتی گامی بلند جهت مقابله با فرار مالیاتی

هوشمند سازی مالیاتی گامی بلند جهت مقابله با فرار مالیاتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حاجی مشهدی در دیدار با مدیرکل دادگستری استان، با بیان این که، هوشمند سازی مالیاتی،گامی در جهت مقابله با فرار مالیاتی در کشور است، افزود: در این زمینه اقدامات موثری در امور مالیاتی استان انجام شده است.

حاجی مشهدی، خط قرمز اداره کل امور مالیاتی استان را فرار مالیاتی عنوان کرد و گفت: با همکاری قوه قضاییه پیگیر موضوعات مربوط به فرار مالیاتی هستیم تا بتوانیم از اجحاف و ضایع شدن حق و حقوق دولت جلوگیری کنیم و شناسایی اموال افرادی که فرار مالیاتی دارند یک ارتباط دو سویه بین قوه قضاییه واداره کل امور مالیاتی ایجاد کرده است.

وی هم‏چنین گفت: بعد از اجرا شدن قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده، استفاده از قضات شاغل طبق قانون منع و قانون به قضات بازنشسته و حقوق دانها تسری پیدا کرد و قضات بازنشسته با همت جهادی با ادارات امور مالیاتی در سطح کشور همکاری می‏کنند و به نتیجه رسیدن نتیجه رسیدن پرونده های مالیاتی در هیات های حل اختلاف را مدیون همکاران شما در قوه قضاییه هستیم و گلستان در بحث هیات حل اختلاف به عنوان استان اول شناخته شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان با تاکید بر اینکه سازمان امور مالیاتی به تنهایی نمی تواند در شناسایی فرارهای مالیاتی موفق عمل کند، خاطر نشان کرد: بخشی از شناسایی فرار‏های مالیاتی به فرهنگ سازی مردم باز می گردد، از سوی دیگر مسئولان نظام، دادگستری، نهادهای نظارتی و سایر دستگاه های اجرایی کشور و همچنین مردم و رسانه ها نیز باید در کنار سازمان امور مالیاتی قرار گیرند.

مدیرکل دادگستری گلستان در خاتمه، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان جهت کاهش فرار مالیاتی و افزایش عدالت آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری اعلام کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x