دستگیری سارق خودرو کمتر از ۲ ساعت

دستگیری سارق خودرو کمتر از ۲ ساعت در”خمینی شهر”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان”خمینی شهر”از کشف یک دستگاه خودرو وانت مزدا مسروقه و دستگیری یک نفر سارق در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران گشت کلانتری۱۳ این فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی خودرو و استعلام به عمل آمده دریافتند که خودروی مورد نظر حدود ۲ ساعت پیش در یکی از شهرستان های همجوار به سرقت رفته است که بلافاصله با اقدام به موقع و هوشمندانه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک متهم در این رابطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعدد در خصوص سرقت بود در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت آموزش ها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت و نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و غیره  از به سرقت رفتن وسایل نقلیه خود پیشگیری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x