اجتماعی استان اقتصادی حوادث

کامیون حامل کالای قاچاق به مقصد نرسید

کامیون حامل کالای قاچاق ب

ه مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران ایستگاه شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل لیمو مشکوک شده و آن را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از توقیف کامیون طی هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از خودرو پرداخته که در بازرسی به عمل آمده از قسمت بار و کابین در مجموع ۳۲ هزار و ۹۷۲ لوازم جانبی تلفن همراه، ۴۰۰ عروسک، ۷۶ کالای صوتی و تصویری و ۴۰ دستگاه قهوه جوش خارجی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی کالاهای کشف شده فاقد مدارک مثبته گمرکی و قانونی بودند، تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال تعیین شده که در این خصوص راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. سردار هاشمی فر ضمن تأکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا از شهروندان خواست با توجه به این که قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می رساند، در صورت اطلاع از دپو و نگهداری هرگونه کالای قاچاق، مراتب را بلافاصله به پلیس گزارش دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x