مصاحبه ضد ایرانی مایک پمپئو با شبکه سعودی

مصاحبه ضد ایرانی مایک پمپئو با شبکه سعودی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مایک پمپئو ، وزیر خارجه پیشین آمریکا تروریست در گفت‌وگوی اختصاصی با «العربیه» گفت که برخی هشدار دادند در صورت کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس جنگ رخ خواهد داد اما نه تنها جنگی نشد بلکه این اقدام باعث خنثی‌شدن طرح سلیمانی برای کشتن پانصد آمریکایی شد.

وزیر خارجه سابق آمریکا:

🔹همه ما می‌دانیم رژیم ایران چیست. آنها شیاطین مذهب‌سالاری هستند که مصمم به نابودی اسرائیل و آمریکا هستند.

🔹ما نباید با آنها مذاکره کنیم تا ببینیم در ازای وعده زودگذرشان برای آهسته کردن سرعت غنی‌سازی‌شان چقدر پول به آنها بدهیم.

پمپئو: ان پی تی معاهده بین‌المللی مهمی بوده که هدف آن جلوگیری از گسترش سلاح های هسته‌ای و فناوری تسلیحات است تا همکاری برای استفاده مسالمت‌آمیز از انرژی هسته‌ای را پیش برده و در نهایت به هدف خلع سلاح هسته‌ای کامل دست یابد.

🔻وزیر خارجه جنگ طلب دولت ترامپ در حالیکه تاکنون آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ گزارشی مبنی بر نقض ان پی تی از سوی ایران ارائه و منتشر نکرده است، مدعی شد: این مربوط به برجام نیست بلکه مربوط به ان پی تی است. ایرانیها توافق کرده اند که از این معاهده پیروی کنند و آمریکا نیز از آن خارج نشده است.

🔻آنها خروج آمریکا از برجام را به عنوان یک بهانه و دستاویز استفاده می کنند. معاهده ان پی تی همچنان پا برجا است.

🔻ایرانی‌ها قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی را نقض می کند و اکنون که چین و روسیه با آن مخالفت کرده اند، این موضوع درباره جهت گیری برنامه تسلیحاتی ایران بسیار گویا است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x