جاسازی کالای قاچاق در باک اتوبوس

جاسازی کالای قاچاق در باک اتوبوس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف کالای قاچاق جاساز شده در باک اتوبوس مسافربری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” سهراب قرقانی “ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” در اجرای طرح کنترل مبادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به یک دستگاه اتوبوس مسافربری فاقد مسافر که از استان های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک آن را برای بررسی بیشتر به محوطه پارکینگ هدایت کردند.
وی افزود: در بررسی تخصصی مأموران از اتوبوس مذکور مشخص می شود که باک خودرو به صورت دوبل است که با باز کردن آن، تعداد ۷۰ دستگاه کمپرسور کولر ، ۱۸ دستگاه موتور کولر خودرو های سنگین و یک دستگاه ماشین لباسشویی خارجی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه کالاهای مذکور فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند گفت: کالاهای مذکور که ارزش آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده بود توقیف و راننده خودرو نیز دستگیرو به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.
این مقام انتظامی افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، هشتصد میلیون ریال می باشد که راننده در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی تحت پیگرد می باشد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x