اجلاس سازندگان و طراحان برگزار می‌شود

اجلاس سازندگان و طراحان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از برگزاری اجلاس «سازندگان و طراحان اصفهان» در روزهای ۲۴ و ۲۵ خردادماه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وحید مهدویان در این باره گفت: این اجلاس با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و مجتمع رسانه‌ای راه ‌و ساختمان (صما) با هدف تمرکز بر مولفه پایداری در روند ساخت ‌و ساز ساختمان‌های شهر، در مرکز همایش‌های سیتی‌سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاس شامل همایش سومین پویش «نما؛ هویت شهر ما» و نخستین پویش ملی «ساختمان پایدار، شهر پایدار» است که طی دو روز با حضور سخنرانان مختلف به بررسی این موضوعات می‌پردازد.

مهدویان اضافه کرد: سخنرانان روز نخست این اجلاس محمود محمودزاده؛ معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی حیدری؛ رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مهدی جمالی‌نژاد؛ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان هستند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان درباره سخنرانان روز دوم این اجلاس هم گفت: سید محمد بهشتی؛ رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پیروز حناچی؛ استاد دانشکده معماری دانشگاه تهران و شهردار سابق تهران، محمد نور صالحی؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و رسول میرباقری؛ رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان سخنرانی در روز دوم اجلاس را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از معماران و سازندگان برتر شهر، معرفی پروژه­های شاخص و با کیفیت، اجرای کارگاه­های آموزشی و پنل­های تخصصی، نمایشگاه تجهیزات و مصالح استاندارد و بررسی معیارها و شاخص‌های نمای اصفهان از سرفصل‌های این رویداد تخصصی است.

به گفته مهدویان، مدیریت شهری و سازمان‌های دولتی، سازندگان و مجریان ساختمان، معماران و طراحان ساختمان، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات ساختمانی، جامعه دانشگاهی و مهندسی و انبوه سازان و شرکت‌های ساختمانی از مخاطبان اصلی این اجلاس هستند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x