اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف انبار احتکار برنج شمالی در اصفهان

کشف انبار احتکار برنج شمالی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۱ هزار کیلو برنج شمالی احتکار شده به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک انبار خبر داد.
سرهنگ “بهزاد ثابت راسخ “ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در استان ماموران پایگاه اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار برنج ایرانی در یک انبار ،موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم و تکمیل تحقیقات خود طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره بهداشت شهرستان اصفهان از انبار بازدید کردند که در نهایت ۱۱ هزار کیلو برنج شمالی کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی برنج های مکشوفه بالغ بر ۸میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد مشخصات و موجودی انبار در سامانه انبارها ثبت نشده و طی چند ماه اخیر هیچ خروجی از انبار صورت نگرفته و بنابر این اقدامات مشمول جرم احتکار است.
“سرهنگ ثابت راسخ” از دستگیری یک نفر در این ارتباط و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه اطلاعات در خصوص فعالیت غیرقانونی اقتصادی را طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند تا با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x