اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کشف ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در یک شب

کشف ۲۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در یک شب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۶دستگاه وسیله نقلیه مسروقه و تحویل آن ها به مال باختگان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سرهنگ”بهزاد ثابت راسخ “ در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: واحدهای گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان حین گشت زنی های هدفمند و هوشمند خود در سطح شهرستان موفق شدند طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶ دستگاه انواع وسیله نقلیه مسروقه کشف کنند .
وی افزود: از این تعداد وسیله نقلیه مکشوفه تعداد ۱۹دستگاه خودرو و تعداد ۷ دستگاه موتورسیکلت بودند  که پس از طی مراحل قانونی به مال باختگان آن ها مسترد شدند.
 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با بیاین این وسایل نقلیه در سطح شهر رها شده بودند یکی از عوامل موفقیت سارقان در ارتکاب سرقت های خود را سهل انگاری مال باختگان در نگهداری اموال خود عنوان کرد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم  از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر پارک کنند و اصول امنیتی ماننده استفاده از قفل فرمان ، دزدگیر خودرو و قفل پدال را برای به حدقل رساندن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x