اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اصفهان، پیشتاز در هم افزایی خیران برای خدمت به نیازمندان

اصفهان، پیشتاز در هم افزایی خیران برای خدمت به نیازمندان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۴۰۰نوعروس با حمایت خیران راهی خانه بخت شدند.
در مراسمی با حضور معاون اداری و مالی کمیته امداد، ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.
مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد، با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی کمیته امداد در کنار سایر فعالیت ها، تامین لوازم ضروری زندگی برای مددجویان تحت حمایت به ویژه زوج های جوان است، بیان داشت: با توجه به سیاست حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بهره مندی از بهترین کیفیت محصولات، ۵ قلم کالای اساسی تهیه و تاکنون ۱۸ هزار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور توزیع شده و تا اواسط اسفند ماه ۱۲ هزار سری دیگر نیز به نوعروسان اهدا خواهد شد.
باجلان با تاکید بر اینکه استان اصفهان در حوزه خدمت رسانی به ولی نعمتان این نهاد در ریل همدلی، مجاهدت و تلاش مخلصانه در حال حرکت است، ادامه داد: در ایجاد هم افزایی و مردمی کردن خدمات به مددجویان، اصفهان رتبه اول کشور را کسب کرده و از آنجا که تراز کمیته امداد را با ارائه خدمات به نیازمندان می سنجند از همت مدیران و همکاران این استان که توانسته اند از پتانسیل خیران در روند خدمت رسانی، به خوبی بهره مند شوند، قدردانی می کنیم.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون طی سه مرحله ۱۹۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان نیازمند توزیع شده و امروز نیز با هم افزایی کمک خیران و مراکز نیکوکاری، ۴۰۰ سری دیگر شامل ۵ قلم کالای اساسی به نوعروسان تحت حمایت اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۶۵۵ خانواده دیگر، چشم انتظار یاری نیکوکاران برای تامین کمک هزینه ازدواج هستند، بیان داشت: حمایت خیران و نیک اندیشان از این تعداد می تواند زمینه ساز آغاز زندگی مشترک برای هزار و ۲۴۴ نوعروس و ۴۱۱ داماد باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور معاون اداری مالی و مدیران کل خدمات مددکاری و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) از سامانه “امداد هوشمند” در استان اصفهان نیز رونمایی شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x