اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پژوهش راهکاری برای شناخت آسیب ها و استفاده از فرصت ها

پژوهش راهکاری برای شناخت آسیب ها و استفاده از فرصت ها

پژوهش راهکاری برای شناخت آسیب ها و استفاده از فرصت ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرمایه گذاری در پژوهش و استفاده از برخی نتایج آن، می تواند در شناخت آسیب ها و حفظ تعادل برای خدمت رسانی به مددجویان موثر باشد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش بیان داشت: سرمایه گذاری در پژوهش و استفاده از نتایج آن می تواند راهکاری برای دستیابی به جدیدترین مطالب علمی با هدف رفع موانع و مشکلات مددجویان باشد.

کریم زارع با اشاره به وظایف و فعالیت های پژوهشی استان و اولویت های این برنامه بر اساس کاربردی بودن نتایج، گفت: در سال جاری با اطلاع رسانی اولویت های پژوهشی و اعلام فراخوان به کلیه دانشگاه های استان و مراکز علمی پژوهشی، ۷ اثر برتر در بین آثار ارسال شده از جمله پایان نامه ارشد، رساله دکترا، مقاله یا تالیف کتاب، در ۶۰ محور موضوعی در حوزه های خدمات حمایتی و توانمندسازی، بهداشت، درمان و بیمه مددجویان، کیفیت زندگی سالمندان، زنان سرپرست خانوار و… مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نتایج حاصل از رویکردهای علمی پژوهشی می تواند سهم عمده ای در توسعه مطالعات حوزه فقر، توانمندسازی و فرهنگ خیر و احسان برای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان ایجاد کند، افزود: امسال با هدف تقویت ظرفیت علمی پژوهشی و ارتقای کمی و کیفی محتوای علمی با تشکیل “کمیته علمی پژوهشی” و ارتباط بیشتر با پژوهشگران در تلاش هستیم تا بتوانیم زمینه خدمات رسانی مطلوب به مددجویان را فراهم سازیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از کارکنان این نهاد و افرادی که تلاش خالصانه و صادقانه خود را در اجرای طرح‌های پژوهشی به کار گرفته اند، گفت: دستاوردهای پژوهشی و حمایت و پشتیبانی از پژوهشگران متعهد، زیربنای علمی توانمندی ما برای حل مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x