اجتماعی استان تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تشریح برنامه‌های «وحیدی» برای مبارزه با موادمخدر در کمیسیون صنایع

تشریح برنامه‌های «وحیدی» برای مبارزه با موادمخدر در کمیسیون صنایع

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی کشور در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و برنامه‌های جدی خود برای مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، روح‌الله عباس‌پور در تشریح جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی کشور، اظهار داشت: احمد وحیدی اولویت‌های اصلی خود را در این جلسه مطرح کرد که اولویت و برنامه‌های اصلی وی خانواده محور است و اعتقادش بر این است که اگر ما کانون خانواده را مورد توجه قرار دهیم و مشکلات آن را اصلاح کنیم، مسائل جامعه به عنوان نهاد اولیه اجتماعی هم حل می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین وزیر پیشنهادی کشور مباحثی را درباره استانداران مطرح و تاکید کرد که شایستگی و مردمی بودن این افراد اهمیت زیادی دارد. وحیدی برنامه‌های جدی خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر را هم تشریح کرد.

عباس پور با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: حمیدرضا سجادی تاکید زیادی بر توجه به ورزش همگانی داشت. وی برنامه‌های خود برای المپیک دوره آینده را ارائه کرد و نظرش بر این بود که با توجه به اینکه رتبه ایران در این دوره از مسابقات نسبت به دوره قبل کاهش پیدا کرده است، از الان باید تلاش کنیم تا بتوانیم در دوره آینده عملکرد قابل قبول تری داشته باشیم.

وی گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مطرح کرد که ۵۰ درصد وزارتخانه ورزش و جوانان مربوط به جوانان است که این بخش مورد غفلت قرار گرفته است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x