اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

نشست هم‌اندیشی مخابرات اصفهان: تسریع واگذاری فیبرنوری به شهرک‌های صنعتی

نشست هم‌اندیشی مخابرات اصفهان: تسریع واگذاری فیبرنوری به شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

این نشست بر محوریت پروژه «سواپ» (SWAP) و ارائه راهکارهای اجرایی برای تسهیل و تسریع فرایند آن متمرکز بود.

تأکید بر اهمیت پروژه سواپ

در ابتدای جلسه، اصغر فارقلیطیان ضمن قدردانی از شهرستان‌هایی که با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف در تحقق اهداف منطقه، به ویژه در زمینه فروش و برگردان سرویس‌ها بر بستر فیبرنوری، پیشرفت داشته‌اند، بر اهمیت اجرای موفق پروژه سواپ و ارتقاء سطح خدمات مخابراتی به مشترکین تأکید کرد.
ایشان همچنین بر همکاری و هماهنگی بیشتر بین تمامی واحدهای ذیربط تا به ثمرنشستن این پروژه با نهایت بهره‌وری تاکید کردند.

فارقلیطیان در ادامه سخنان خود، بر لزوم ارائه راهکارهای عملی و سریع برای رفع چالش‌های اجرایی موجود در مسیر واگذاری تلفن و باندپهن در قالب FTTH و FTTO تأکید ویژه داشت. وی افزود که تسهیل این فرایند، نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان و پاسخگویی به نیازهای رو به رشد صنایع خواهد داشت.

بررسی مشکلات و ارائه راهکارها توسط شهرستان‌ها

در بخش دیگری از این نشست، نمایندگان شهرستان‌های مختلف استان اصفهان، گزارش‌هایی جامع از وضعیت موجود در مناطق خود ارائه دادند.
در این گزارش‌ها، به تشریح مشکلات فنی، فرایندی و سامانه‌ای موجود در مسیر واگذاری پرداخته شد. همچنین، راهکارهای عملی و پیشنهادات سازنده‌ای برای رفع این موانع و تسریع در ارائه خدمات به مشترکین، خصوصاً در شهرک‌های صنعتی، مطرح گردید. این تبادل نظرها به شناسایی دقیق‌تر چالش‌ها و یافتن راه‌حل‌های مؤثر کمک شایانی کرد.

جمع‌بندی و تأکید بر پیگیری مستمر

در پایان نشست، تمامی شرکت‌کنندگان بر پیگیری سریع‌تر مشکلات موجود، ایجاد هماهنگی مستمر و تدوین برنامه زمان‌بندی مشخص برای اجرای راهکارهای مطرح شده تأکید کردند. هدف از این اقدامات، تضمین سرعت و کیفیت در ارائه خدمات فیبرنوری و جلب رضایت حداکثری مشترکین، به ویژه فعالان اقتصادی در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است.

امیر حسین جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x