اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

گره‌گشایی از مردم و توانمندسازی بخش خصوصی رویکرد اصلی مدیران باشد

گره‌گشایی از مردم و توانمندسازی بخش خصوصی رویکرد اصلی مدیران باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مهدی جمالی‌نژاد در دومین جلسه شورای اداری استان اصفهان در سال ۱۴۰۴ با اشاره به مأموریت اصلی مدیران استانی اظهار کرد: هر مدیر استانی دو مأموریت اصلی دارد؛ اینکه چه گرهی از کار مردم باز کرده و کدام بخش خصوصی را توانمند کرده است. وی افزود: راهبردهای وزارت کشور در شرایط خاص فعلی ایجاد انسجام و وفاق استانی برای تحقق شعار سال و تحکیم امنیت بوده و شورای اداری استان اتاق فرمان راهبردی برای سرمایه‌گذاری، تولید و عدالت است. استاندار اصفهان تأکید کرد: مدیران استانی باید تسهیل‌گر و نه ناظر صرف باشند و فرمانداران نیز باید پیگیری امور را به صورت خلاقانه، نوآورانه و دلسوزانه انجام دهند. وی با اشاره به محورهای توسعه استان عنوان کرد: در حوزه اجتماعی نیز شاخص “استان خانواده‌محور” تعریف می‌شود اما این محور برای مدیران و فرمانداران که خاکریز اول خدمت هستند نمی‌باشد؛ جمالی‌نژاد افزود: پشت‌ میز نشینی سم مدیران است و آنها باید متن جامعه را لمس و تنفس کنند؛ همچنین ساده‌زیستی، مردمی بودن، مقابله با نگاه اشرافی، تشریفات زائد و پروتکل‌ها نیز ضروری است. وی با بیان اینکه عدالت باید شاه‌بیت همه حرکات مدیران باشد، تصریح کرد: توزیع متوازن جمعیت نیازمند توزیع عادلانه خدمات است؛ مدیران باید احیا روحیه خدمت را جایگزین ریاست کنند. استاندار اصفهان با تأکید بر تمرکز بر کارآمدی و نتیجه‌محوری بیان کرد: جلسات مدیران باید خروج ملموسی برای مردم داشته و از گزارش‌محوری صرف پرهیز شود؛ همچنین باید از هرگونه کارشکنی، خودبزرگ‌بینی و عدم هماهنگی اجتناب گردد. وی افزود: شفافیت، نظارت، پاسخگویی، تعهد به پیگیری مستمر، بررسی گزارشات مردمی، نامه‌ها، مطالبات، نگاه فرصت‌محو به سرمایه‌گذاران واقعی و استفاده از نخبگان، احزاب و تشکل‌های مردمی در تصمیم‌گیری ضروری است؛ همچنین مدیران باید از سیاه نمایی پرهیز و با رفتار خود امید را در دل‌ها زنده کنند.

امیر حسین جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x