حجتالاسلام احمد سالک کاشانی: مردم آتش خشم خود را بر ضد شیطان به کار گیرید و ارتباط خود را با او قطع کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
حجتالاسلام احمد سالک کاشانی، در جلسه درس هایی از نهج البلاغه با حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ در ارتباط با موضوع دشمنان خدا گفت: قال علی علیه السلام: خطبه ۱۹۲ نهجالبلاغه (خطبه قاصعه در باره تکبر ابلیس، نکوهش عصبیت و انذار مردم) حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد سالک کاشانی در ارتباط با موضوع، دشمنـان خدا با توجه به خطبه های نهج البلاغه ادامه داد: قال علی علیه السلام: خطبه ۱۹۲ نهجالبلاغه (خطبه قاصعه در باره تکبر ابلیس، نکوهش عصبیت و انذار مردم) … فَعَدُوُّ اللَّهِ إِمَامُ الْمُتَعَصِّبِینَ وَ سَلَفُ الْمُسْتَکْبِرِینَ … فَاجْعَلُوا عَلَیْهِ حَدَّکُمْ وَ لَهُ جِدَّکُمْ … … پس شیطان دشمن خدا و پیشواى متعصّبها و سر سلسله متکبّران است … مردم آتش خشم خود را بر ضد شیطان به کار گیرید و ارتباط خود را با او قطع کنید. نکات: ۱) تلاش برای شناخت دشمن خدا ۲) معیار دشمن خدا: • انسانهای متعصب رهبر که بر باطل خود اصرار دارند و متحجرند که مصداق آن سران سلطه، بن سلمان سعودی • سرسلسله استکبار جهانی همانند امریکا، انگلیس خبیث و اسرائیل ۳) هر فرد یا جامعه یا حکومت مثل نظام مقدس جمهوری اسلامی سه دشمن دارد: • نفس اماره که بین جنبین است که باید وجود آن را کنترل و پرس کرد. • نفاق و فرهنگ منافقین یا انسانهای دو چهره و دو شخصیتی که آنچه به زبان آورند با آنچه در سینه و قلب دارند؛ متفاوت است. • خصم، یعنی وجود معاویهها و یزیدهای زمان که مصداق آن سران امریکا و اسرائیل غاصب و اروپای خبیث هستند. ۴) راههای مقابله با دشمن خدا: • هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید (امام خمینی ره)، آتش خشم بر آنها و سران سلطه جهانی باید سرازیر شود. • قطع هر گونه ارتباط با استکبار و سلطه جهانی
امیر حسین جمشیدی
انتهای پیام/*
