اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مهندس جعفرپور با صدور پیامی، میلاد مبارک حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را به تمامی هموطنان مسیحی، به‌ویژه کارکنان و مشتریان گرامی مسیحی شرکت مخابرات ایران در جای جای کشورمان تبریک و شادباش گفت.

متن پیام مهندس محمد جعفرپور به مناسبت آغاز سال نو میلادی به این شرح است:

این عید فرخنده که نماد عشق، صلح و امید است، یادآور پیام آسمانی حضرت عیسی مسیح (ع) برای بشریت است؛ پیامی که بر محبت، همدلی و انسان‌دوستی تأکید دارد. سال نو میلادی، فرصتی است تا با گرامیداشت این ارزش‌های والا، در مسیر همبستگی و شادی گام برداریم.

حضرت عیسی بن مریم (ع) همچون خاتم انبیا حضرت محمد (ص)، مبشر رحمت بی‌منتهای الهی بود و آموزه‌های پیامبران الهی به‌ویژه حضرت عیسی (ع) و پیامبر گرامی اسلام مبنی بر نوع‌دوستی، مهربانی و اخلاق‌مداری، نیاز اساسی جهان پر تنش امروز است و دستیابی به جهانی امن‌تر و مردمانی مهربان‌تر، جز با تمسک به ارزش‌های والای انسانی و الگوپذیری از سیره پیامبران به دست نمی‌آید.

اینجانب با تبریک مجدد این ایام فرخنده، از خداوند یکتا نیکبختی و بهروزی پیروان حضرت مسیح (ع) و صلح و آرامش برای همه مسیحیان عزیز ایران زمین و موحدان سراسر جهان را مسئلت دارم و امیدوارم در سال جدید میلادی در سایه تعالیم نجات‌بخش انبیای الهی؛ صلح، آرامش و انسان‌دوستی در جای‌جای این کره خاکی برقرار و پایدار باشد.

شرکت مخابرات ایران، با افتخار به همراهی تمام مشتریان خود و به‌ویژه عزیزان مسیحی در این ایام، فرصت را مغتنم شمرده و سالی سرشار از سلامتی، شادی و موفقیت آرزو دارد. باشد که در کنار خانواده و عزیزانتان، لحظات خوش و به‌یادماندنی را تجربه کرده و سالی پر از آرامش و برکت پیش رو داشته باشید.

محمد جعفرپور
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x