اصفهان بهداشت حقوق بشر حوادث مرکزی

کشف حشیش با هوشیاری ماموران پلیس  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه خودرو سواری خبرداد.  

سرهنگ ” سید رضا علوی “ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رشیدی در حین کنترل محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و برای بررسی دقیق تر خودرو را متوقف می کنند. 

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق شدند ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را کشف کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک افزود:در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x