درخواست آمریکا برای خروج عوامل ترور شهید سلیمانی از لیست سیاه ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: در مذاکرات اخیر وین، یکی از موضوعاتی که آمریکاییها از ما خواستند، این بود که مقامات سابق آمریکایی که از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند از بلک لیست خارج شوند و بعد از طریق واسطهها به ما توضیح دادند که این مقامات اسکورت ویژه دارند و هزینههای سرسامآوری برای تأمین امنیت آنها در داخل آمریکا و در سفرهای آنها باید اختصاص داده شود.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
