چگونه دیجی کالا به توانمندسازی کسبوکارهای بومی و محلی کمک میکند؟
در این گزارش از مسیر توانمندسازی ۳۴۰۰ کسبوکار بومی و محلی روایت شده و جایگاه دیجیکالا به عنوان مارکتپلیس (بازارگاه) کسبوکارهای ایرانی مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین درباره پرفروشترین کالاها و برندها در ایران و الگوی خرید کاربران اطلاعات جالبی را ارائه میدهد:
🔸+۳۹.۵ میلیون بازدیدکننده یکتای ماهیانه
🔹+۲۴۹ هزار فروشنده
🔸+۸۷۰۰ نفر مشغول به کار در دیجیکالا در ۸۲۸ تنوع شغلی
🔹اضافه شدن دیجیکالا جت برای ارسال سریع سفارشها از فروشگاههای اطراف
در دیجیکالا رتبه اول پرجستجوترین را گوشی موبایل دارد.
انتهای پیام/*