
تجلیل از بازنشستگان گروه ۴۴ توپخانه نزاجا
تجلیل از بازنشستگان گروه ۴۴ توپخانه نزاجا در راستای اجرای طرحهای فرهنگی مصباح
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، به نقل از روابطعمومی گروه ۴۴ توپخانه نزاجا، در راستای اجرای طرحهای فرهنگی «مصباح» و با هدف پاسداشت سالها تلاش و فداکاری، آیین تجلیل از کارکنانی که به افتخار بازنشستگی نائل شدهاند، با حضور مسئولان، کارکنان و خانوادههای محترم نیروهای شاغل برگزار شد. در این مراسم، ضمن دعوت از گروههای هنری و اجرای برنامههای فرهنگی متنوع، فضای شاد و صمیمی برای قدردانی از پیشکسوتان عرصه خدمت فراهم گردید.


امیر سرتیپ دوم بابک معظمی گودرزی، فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نزاجا، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بازنشستگان ارتش، گنجینهای از تجربه، ایمان و وفاداریاند و تکریم آنان، ادای دِینی است به سالها حضور مخلصانه در مسیر امنیت و اقتدار میهن اسلامی. هر لحظه از خدمت آنان برگ زرینی در تاریخ درخشان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: طرح فرهنگی «مصباح» با هدف تحکیم نشاط معنوی و تقویت روحیه خدمتی در بین کارکنان اجرا شده و فرصتی برای پیوند دوباره نسلها در بستر ارزشهای اسلامی و انقلابی است. حضور خانوادهها و اجرای برنامههای هنری در این طرح، نشاندهنده جایگاه فرهنگ در افزایش انگیزه و همبستگی سازمانی است.
فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نزاجا در پایان تصریح کرد: بازنشستگی پایان راه نیست، بلکه تجدید عهدی است با روحیه جهادی و خدمت صادقانه. هر یک از این عزیزان با عمل و ایمان خود مسیر را برای آیندهسازان ارتش روشن ساختهاند و تکریم آنان یعنی استمرار مسیر ایمان، عزت و اقتدار ملی.
در پایان این آیین، از سوی فرمانده و مسئولان گروه ۴۴ توپخانه نزاجا، با اهدای هدایا و لوحهای تقدیر، از کارکنان بازنشسته تجلیل شد. این مراسم در فضایی معنوی و سرشار از احساس احترام و قدردانی نسبت به سالها مجاهدت خاموش آنان به پایان رسید و جلوهای از پیوند نسلها و استمرار فرهنگ خدمت و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.
انتهای پیام/*
