پیام تبریک مهندس سلطانی بهمناسبت انتخاب معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
مهندس سلطانی در این پیام، ضمن تاکید بر اهمیت فعالیتهای معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، بر ایجاد هم افزایی بین سازمانها و نهادهای مشغول در بخش فناوری، اهمیت این انتصاب را در پرهیز از موازی کاری بین دستگاه های مختلف در بخش فناوری کشور عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این پیام، آمادگی شرکت مخابرات ایران را برای همکاری در بخش های مشترک و زمینه های فعالیت فناورانه با این معاونت مهم حوزه ریاست جمهوری اعلام کرده و ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر حسین افشین، رسیدن به اهداف متعالی در این سمت و ایجاد نشاط و تحرکی جدید در بخش علمی و فناوری و حوزه های متنوع دانش بنیان را برای ایشان از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
