اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش سطح یک که پس از تیراندازی متواری شدند

دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش سطح یک که پس از تیراندازی متواری شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

 سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: در آخرین ساعات ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ واحد گشت کلانتری ۲۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آنها دستور توقف می دهند که در این هنگام سرنشینان از خودرو پیاده شده و به سمت ماموران تیراندازی می کنند.

وی افزود: ماموران نیز با استفاده از قانون بکارگیری سلاح با اراذل و اوباش مذکور درگیر شده که در این درگیری ۲ نفر از این افراد مجروح و ۳ نفر دیگر با یک دستگاه خودروی سواری از صحنه متواری می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان  اظهار داشت: در بازرسی بدنی و خودروی به جا مانده از متهمان زخمی و دستگیر شده یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت شاه کش کشف شد.

سردار هاشمی فر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن اراذل و اوباش مسلح  پرونده متشکله با نظر بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ارجاع و مشخص شد یکی از متهمان در منطقه آزاد خزر، فرد دیگر در منطقه آزاد کیش و متهم سوم در حال خروج از استان به سمت شرق کشور است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با اطلاعات بدست امده بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با اخذ مجوز از مرجع قضائی در قالب ۳ تیم جداگانه به مکان های حضور متهمان اعزام و با اقدام سریع و به موقع تمامی این افراد را دستگیر و  به مرجع قضائی تحویل دادند که با قرار صادره به زندان منتقل شدند.

جانشین فرمانده  انتظامی استان اصفهان با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: هر کس بخواهد از مامور قانون عبور کند حتماً بداند که با حکم قانون از او عبور خواهیم کرد و تاوان سختی را برای تعرض به مامور قانون  متحمل خواهد شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x