اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

استقبال ۲۲ هزار نفر از بازی‌های شهر رویاها در تعطیلات نوروزی

استقبال ۲۲ هزار نفر از بازی‌های شهر رویاها در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین ۱۴۰۳ نزدیک به ۲۲ هزار نفر از شهر رویاها و بازی‌های جدید آن استقبال کردند که مطابق آمارهای واصله شاهد روند صعودی استقبال گردشگران از این مجموعه تفریحی هستیم.

سعید ساکت با اشاره به استقبال پرشور گردشگران از ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در روزهای ابتدایی بهار ۱۴۰۳ اظهار کرد: با آغاز نوروز و توسعه ظرفیت‌های بازی و تفریحی شهربازی شهر رویاها، نزدیک به ۲۲ هزار نفر از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین سال جاری از این مجموعه و بازی‌های جدید آن استقبال کردند که مطابق آمارهای واصله شاهد روند صعودی استقبال گردشگران از این مجموعه تفریحی هستیم.

او در رابطه با میزان حضور گردشگران در تله‌کابین صفه افزود: نزدیک به ۱۴ هزار نفر با حضور خود در تله‌کابین صفه از جاذبه‌های گردشگری بام اصفهان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه هر ساله گردشگران بسیاری از ظرفیت‌های تفریحی پارک جنگلی ناژوان دیدن می‌کنند، خاطرنشان کرد: یکی از جاذبه‌های تفریحی ویژه این منطقه گردشگری، تله‌سیژ ناژوان است که توانسته در بازه زمانی مذکور میزبان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی باشد.

ساکت با اشاره به آغاز دوباره بهره‌برداری از مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه پس از اتمام عملیات زیرساختی، زیباسازی و عمرانی خود، اضافه کرد: با آغاز فعالیت دوباره مجموعه بولینگ صفه، تمام لاین‌های ارائه دهنده خدمات این مجموعه تفریحی و ورزشی در ساعات ابتدایی آن تکمیل ظرفیت شد و توانست میزبان نزدیک به هزار نفر از علاقه‌مندان به این ورزش تفریحی باشد.

او گفت: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر، مراکز گردشگری شهر اصفهان، بیش از ۲۳ هزار ورودی خودرو به مجتمع گردشگری صفه داشته‌ایم و حدود هزار نفر از بیلیارد صفه، بالغ بر هزار نفر از سینما ۷ بعدی صفه، بیش از ۱۲ هزار نفر از شهربازی صفه و نزدیک به ۲ هزار نفر ظرفیت تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق در بام اصفهان استفاده کرده‌اند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x