اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

ابرسازه های تفریحی اصفهان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

ابرسازه های تفریحی اصفهان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از آمادگی ابرسازه های تفریحی اصفهان جهت پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد و ساعات فعالیت بخش های مختلف این مجموعه را اعلام کرد.

سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان و همزمانی این ماه با نوروز فرخنده و سال جدید ایرانیان، ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی اصفهان در مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها مشخص شد.

او ادامه داد: تله‌کابین و بولینگ صفه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ و تله‌سیژ ناژوان از ساعت ۱۰:۰۰ تا غروب آفتاب آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهربازی شهر رویاها با برخورداری از بیش از ۱۵ بازی روباز و اضافه شدن حدود ۲۰ ظرفیت تفریحی و گردشگری جدید، چهار سینمای چندبعدی و بیش از ۹۰ بازی رایانه‌ای از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴ آماده پذیرایی از علاقه‌مندان به بازی و سرگرمی خواهد بود.

او با بیان اینکه مجموعه های تفریحی مذکور در ایام نوروز مطابق با الگوی مصوب در زمینه رعایت شئونات ماه مبارک رمضان فعالیت دارند، گفت: برگزاری آئین‌های ویژه ماه مبارک رمضان، نماز جماعت و اقدامات فرهنگی مرتبط با ایام نوروز و ماه رمضان در دستور کار قرار دارد.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x