اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

آمادگی پایانه‌های مسافربری اصفهان برای استقبال از ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت

آمادگی پایانه‌های مسافربری اصفهان برای استقبال از ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از تمهیدات پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر ویژه مسافران و گردشگران نوروزی سال آینده در ماه رمضان خبر داد.

ابوالفضل توکلی اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید و افزایش حجم ترددهای برون‌شهری، پایانه‌های مسافربری شهرداری این کلان‌شهر اقدام به آماده‌سازی فضای پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه شهر متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و استقبال از بهار کرده است.

او افزود: بر همین اساس با همکاری و نظارت اماکن و بازرسی اصناف، تمام رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه این کلان‌شهر با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پوشش کامل غرفه‌های ارائه اغذیه در ماه رمضان فعال است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: مکان ویژه‌ای برای مسافران نوروزی در پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر جانمایی شده است که مسافران بدون دغدغه و با حفظ حرمت روزه‌داران می‌توانند به آن محل برای خوردن غذا مراجعه کنند.

توکلی گفت: به‌منظور رعایت حرمت این ماه مبارک و موازین و شئونات اسلامی، به غرفه‌های عرضه‌کننده مواد غذایی و رستوران‌ها توصیه شده است تا زمان افطار از هرگونه پخت غذایی که موجب انتشار بو و دود می‌شود، خودداری کند.

او با اشاره به پخش اذان در پایانه‌های مسافربری این کلان‌شهر ادامه داد: در نمازخانه‌های پنج‌گانه پایانه‌های مسافربری شهر در ساعات شرعی نماز، آماده ارائه خدمت هستیم و اقامه نماز جماعت مسجد قبای پایانه کاوه در هر ۳ نوبت دایر است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا علاوه‌بر آماده‌سازی پایانه‌های مسافربری برای استقبال از نوروز، حال و هوای پایانه‌ها متناسب با ایام ماه مبارک رمضان آراسته و آذین‌بندی شده است.

توکلی گفت: آغاز سفرهای نوروزی سال آینده از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند و ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد و مسافران نوروزی می‌توانند از طریق میز خدمت در پایانه‌های پنج‌گانه این کلان‌شهر با حضور نمایندگان نظارتی اداره کل راهداری، ایستگاه پلیس، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و رانندگان هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود در زمینه خدمات نوروزی اطلاع دهند.

او افزود: مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند برای رسیدگی به مشکلات و انتقادات در راستای شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه خدمت‌رسانی و نیز شکایت از نحوه قیمت، تهیه بلیت و نحوه خدمت‌رسانی هنگام سفر (از آغاز تا پایان سفر) را از طریق نماینده نظارتی مستقر اداره کل راهداری در پایانه‌ها پیگیری کنند یا به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x