اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

امنیت پایدار کشور را مدیون پلیس هوشمند و مقتدر و مشارکت آحاد مردم هستیم

امنیت پایدار کشور را مدیون پلیس هوشمند و مقتدر و مشارکت آحاد مردم هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه علاوه بر مشارکت عمومی مردم در تمامی عرصه ها، وجود پلیسی هوشمند و مقتدر را مهمترین عامل تحقق امنیت پایدار در داخل کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به موفقیت پلیس این شهرستان در کنترل و کاهش جرائم از همراهی و همدلی تمامی مردم و مسئولان دلسوز شهرستان با پلیس در تحقق این هدف مهم تقدیر کرد .

وی در ادامه به انتخابات اخیر و مشارکت پر رنگ مردم پای صندوق های رأی اشاره کرد و با قدردانی از مردم فهیم،  همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی گفت حضور پر رنگ مردم پای صندوق های رأی فتنه دشمنان و نقشه معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای نأمن سازی کشور خنثی و نقش برآب کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان داشتن امنیت را اساسی ترین نیاز جامعه بشری و مهمترین شرط داشتن یک زندگی سالم اجتماعی دانست و تصریح کرد: امنیت یک مقوله نسبی است و تحقق امنیت پایدار اجتماعی امروز کشور را علاوه بر مشارکت آحاد جامعه مدیون پلیس هوشمند، مقتدر و با کفایتی هستیم که دغدغه ای جز  پاسداری از جان، مال، ناموس و آبروی مردم نداشته و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

این مقام ارشد انتظامی از سازمان فراجا به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد که وظیفه مهم تأمین امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روانی را در جامعه اسلامی ایران بر عهده دارد.

سردار هاشمی فر گفت: در مناسبت ها و مراسمات سال جاری، حوادث و اغتشاشات سال قبل و در تهدیدات اخیر پیش از انتخابات شاهد آن بودیم که فراجا با رویکرد جامعه محوری خود، جلب اعتماد عمومی و همراهی مردم، کمک مسئولان دولتی و پشتیبانی دستگاه قضا با اقتدار و سعه صدر به حمد الله نقشه های دشمنان را خنثی و امنیت کشور را حفظ نمود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بر لزوم هوشیاری تمامی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد خاطر نشان کرد: دشمنان نظام امروز به واسطه وجود نیروهای مسلح مقتدر و آگاه، نا امید از جنگ سخت علیه این کشور با روی آوردن به جنگ نرم و هدف قرار دادن اصل دین، کشف حجاب و اشاعه فرهنگ فساد، به دنبال ایجاد نا امنی روانی درسطح جامعه و سلب آسایش عمومی با استفاده از منافقان و ایادی خود فروخته داخلی و خارجی خود هستند و بر همه ما لازم است که با شناخت همه تهدید ها و فتنه ها، با عنصر امر به معروف و نهی از منکر ، حفظ وحدت امت اسلامی، جهاد تبین و آگاهسازی عمومی نسبت به ایجاد روحیه امید در مردم تلاش کنیم و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود در این جنگ نرم ناکام بگذاریم .

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x