اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:آغاز فعالیت نوروزی‌ پایانه‌های شهر اصفهان در قالب ستاد دائمی خدمات سفر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:آغاز فعالیت نوروزی‌ پایانه‌های شهر اصفهان در قالب ستاد دائمی خدمات سفر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آغاز فعالیت امور پایانه‌های برون‌شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان ویژه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

ابوالفضل توکلی با اعلام این خبر گفت: فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام امور پایانه‌های برون‌شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال آینده آغاز شد.

او خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و مسافران را از اهداف این کمیته دانست و افزود: نظارت بر ارائه خدمات و حمل‌ونقل و نظم‌دهی به امور پایانه‌های مسافربری از یک هفته پیش از نوروز آغاز شده و تا پایان ایام نوروز برقرار است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: میز خدمت به مسافران در ایام نوروز در پایانه‌های پنج‌گانه این کلان‌شهر با حضور نمایندگان نظارتی اداره کل راهداری، ایستگاه پلیس، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و رانندگان دایر است.

او با تأکید بر اینکه مسافران و شهروندان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه خدمات نوروزی در حوزه پایانه‌ها را به نماینده مستقر در پایانه‌ها یا سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند، گفت: مسافران می‌توانند نظرات خود درباره شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه خدمت‌رسانی و نیز شکایت از نحوه قیمت، تهیه بلیط و نحوه خدمت‌رسانی از آغاز تا پایان سفر را اطلاع رسانی کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تعیین و نظارت نرخ کرایه اتوبوس‌های برون شهری بر عهده شهرداری و سازمان پایانه‌ها نیست و هرگونه افزایش بلیط اتوبوس‌های برون شهری برای سفرهای ایام نوروز سال آینده پس از تصویب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌ها اعلام می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x