اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی

دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیاردی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با ارائه مدارک جعلی به یک شرکت حمل و نقل، محموله باری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را تحویل گرفته و متواری شده بود خبر داد.

 سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی  شکایت یکی از شرکت های ترابری شهرضا مبنی بر کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی فردی از این شرکت  رسیدگی به موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود:  برابر تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد راننده یک دستگاه کامیون با ارائه مدارک هویتی و پلاک جعلی  محموله ۲۲ تُنی لوله آهنی پروفیل به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را تحویل گرفته تا به شرکتی در تهران منتقل کند  که  پس از عدم تحویل بار در مقصد، شاکی متوجه کلاهبرداری و سرقت بار خود می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: با انجام تحقیقات تخصصی و رصد هوشمندانه صورت گرفته توسط کارآگاهان نهایتاً هویت فرد کلاهبردار به دست آمد و با اقدامات پلیسی مشخص شد  وی در یکی از استان های غربی کشور حضور دارد.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم  کارآگاهان با هماهنگی و اخذ نیابت از مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند. این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده صراحتاً  به کلاهبرداری از شرکت مذکور اعتراف کرد که سرانجام با تکمیل شدن پرونده وی به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x