اجتماعی استان تصاویر مرکزی

روح الله ابوطالبی: تدابیر ویژه شهرداری اصفهان برای حفظ جان کارتن‌خواب‌ها در فصل سرما

روح الله ابوطالبی: تدابیر ویژه شهرداری اصفهان برای حفظ جان کارتن‌خواب‌ها در فصل سرما

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

روح الله ابوطالبی ؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با آماده باش کلیه ی اکیپ های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان طرح هدایت و ساماندهی کارتن‌خواب‌های سطح شهر اصفهان اجرا و در قالب آن ساماندهی ۵۲ نفر کارتن‌خواب انجام شد.
روح‌الله ابوطالبی اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا و بارش برف در راستای حفظ جان انسان‌های بی‌سرپناه (کارتن خواب‌ها) طرح ویژه ساماندهی کارتن خواب‌ها با هماهنگی و همراهی دستگاه قضائی، اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ۵۲ نفر کارتن‌خواب را از سطح شهر به مراکز تعیین شده هدایت کردند و این افراد در مراکز مربوطه ساماندهی و غربالگری شدند.
وی افزود: با توجه به برودت هوا در این چند روز، طرح هدایت و ساماندهی کارتن‌خواب‌ها با آماده‌باش تمام اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اجرا شد.
روح الله ابوطالبی ؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی وضعیت جوی مبنی بر برودت و کاهش دمای هوا، به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن خواب و بی‌خانمان، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری با گشت‌های شبانه‌روزی اقدام به هدایت این آسیب دیدگان اجتماعی به مراکز غربالگری معین می‌کنند. روح الله ابوطالبی ؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در ادامه گفت : از این تعداد ۲ نفر مونث بوده که در کمپ قلعه شور ساماندهی ، ۴۶ نفر مرد در کمپ کرامت فدک و ۴ نفر مرد غیر معتاد در کمپ استقلال ساماندهی و اسکان داده شدند. ابوطالبی اضافه کرد: پس از شناسایی، این افراد به محل‌های غربالگری هدایت و پس از انجام آزمایش‌های لازم در خصوص بیماری‌های واگیردار همچون ایدز، هپاتیت و کرونا، از آن‌ها تست اعتیاد گرفته می‌شود و این مددجویان پس از واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا، استحمام و دریافت لباس، در مرکز اسکان و تحت درمان قرار می‌گیرند.
روح الله ابوطالبی ؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: شهروندان اصفهانی برای مشارکت با مدیریت شهری و کمک به کارتن‌خواب‌ها می‌توانند در صورت مشاهده این افراد، نشانی آن‌ها را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x