اجتماعی اصفهان تصاویر چندر رسانه دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

مراسم تجلیل از پیشکسوت عرصه رسانه استان اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد 

مراسم تجلیل از پیشکسوت عرصه رسانه استان اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز: مراسم تجلیل از منصور گلناری پیشکسوت عرصه رسانه استان اصفهان دوشنبه سی ام  بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از اعضا خانه مطبوعات استان اصفهان دربیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران برگزارشد.

دراین مراسم ابتدا حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه درحال حاضر ۵۴۱ رسانه دارای مجوز در استان در حال فعالیتند، گفت: از این رسانه ها ۱۵ روزنامه، ۱۳۸ رسانه کاغذی، ۲۱۸ پایگاه خبری و ۱۸۴ رسانه الکترونیکی برخط هستند که این برای اصفهان مایه مباهات است.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مهمترین اهداف ما حمایت و پشتیبانی از روزنامه نگاران پر تلاشی است که عمر خود را صرف رسانه ها و اطلاع رسانی درست به مردم نموده اند.به همین منظور بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران بهانه ای شد تا از منصور گلناری بخاطر چهار دهه تلاش او در حوزه رسانه قدردانی به عمل آید. 

دکتر ایمان شمسایی  مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با اظهار خوشحالی از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران و فرصتی که برای تجلیل از منصور گلناری پیش آمده گفت: اهمیت دادن به رسانه های محلی و رتبه بندی آنها از سیاست های این مدیریت می باشد، اما در نهایت استان باید برای استان تصمیم  بگیرد و این راه باید تکمیل و تسهیل شود البته با کمک همکاران ما در ادارات کل استان ها همچنین مطبوعات داخلی کشور.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که رسانه ها مردم را پای اطلاعات و اخبار صحیح بنشانند و این نیاز به همدلی و همیاری و همکاری همه عزیزان رسانه ای دارد.

درپایان از منصور گلناری با حضور اهالی رسانه تجلیل به عمل آمد.

لازم به توضیح است  بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌ و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x