اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

ادامه اجرای زنگ قانون در مدارس اصفهان به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان

ادامه اجرای زنگ قانون در مدارس اصفهان به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در ادامه اجرای مستمر طرح زنگ قانون در مدارس استان که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان انجام می‌شود. عبدالحسین مرادی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست مجتمع اجرای احکام با حضور در دو دبیرستان دخترانه و پسرانه قلم سفید، به بیان مطالبی در زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی و مسائل قانونی پرداخت.
از محورهای اصلی سخنان معاون دادستان اصفهان می‌توان به راهکارهای کنترل خشم، خطرات اعتیاد و مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی، عواقب و خطرات دوستی با افراد ناباب و حمل و استفاده سلاح سرد و بیان مصادیقی از پرونده های تشکیل شده در محاکم قضایی با این موضوعات اشاره کرد که مورد استقبال دانش آموزان و اولیای آنان قرار گرفت.
گفتنی است: در اجرای مفاد سند تحول قضایی و به منظور پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی و به دنبال آن کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی، با دستور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان در سال گذشته برای اولین بار در کشور، با همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، اجرای طرح زنگ قانون در مدارس در دستور کار قرار گرفته است و الگوی آن برای استفاده سایر استان‌ها در اختیار معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه قرار داده شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x