اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

پاسخگویی به بیش از چهار هزار سوال شهروندان در خصوص سامانه اصنو

پاسخگویی به بیش از چهار هزار سوال شهروندان در خصوص سامانه اصنو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

راهبر ویژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه به ۴ هزار و ۵۷۲ مورد از سوالات شهروندان در خصوص سامانه اصنو به صورت بر خط پاسخ داده شده است.

حسن صادقیان با اعلام این خبر گفت: سامانه هوشمند توسعه شهری «اصنو» در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان راه‌اندازی شده است تا آنها بتوانند از خدمات غیرحضوری شهرداری استفاده کنند.

او برنامه‌ریزی برای تحقق شهر و شهرسازی الکترونیک را ضرورت عصر حاضر دانست و افزود: کارشناسان و برنامه‌ریزان شهری تاکید دارند که برای اداره مطلوب شهر و الکترونیک‌سازی آن باید از ابزار فناوری اطلاعات به‌صورت عملیاتی و بهینه استفاده شود تا سرعت و دقت برای انجام فعالیت‌های مختلف افزایش یابد؛ از این‌رو مدیران در دوره ششم مدیریت شهری در صدد حرکت به سمت تحقق شهر الکترونیک، شهروند الکترونیک و شهرسازی الکترونیک برآمدند و در یکی از گام‌های تحقق آن، رونمایی از سامانه «توسعه هوشمند شهر» و به دنبال آن صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی را در شهرداری اصفهان انجام دادند.

راهبر ویژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات «فاوا دسک» در راستای توسعه و پشتیبانی سامانه یکپارچه شهرسازی و درآمد ایجاد شده است، اظهار کرد: در این سامانه، کاربران ذیربط مناطق درخواست های خود را در خصوص خدمات سامانه های شهرسازی و درآمد ثبت کرده و در اسرع وقت نسبت به پیگیری درخواست و پاسخ دهی جهت رفع مشکل اقدام می کنند.

به گفته او، در این خصوص در بازه زمانی ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۵۷۲  مورد از سوالات شهروندان پاسخگویی و پیگیری شده است.

صادقیان با تاکید بر اینکه خدمات دیگری همچون پاسخگویی بر خط به تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ مورد از تماس های شهروندان و مراجعات حضوری به صورت روزانه انجام شده است، گفت: همه این اقدامات در جهت توسعه، ارتقاء و رفع مشکلات پشتیانی فنی صورت می گیرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x