اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

بیش از ۸۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی پرداخت شد

بیش از ۸۷۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با پرداخت ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، زمینه اشتغال مددجویان اصفهانی فراهم شده است. احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زمینه ساز اشتغال مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۷ هزار و ۷۰۱ طرح، شرایط اشتغال مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.
احمد رضایی با بیان اینکه برای این تعداد طرح، بالغ بر ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ارائه شده است، ادامه داد: در این مدت ادارات کمیته امداد منطقه دو اصفهان، شهرستان های فلاورجان و کاشان، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال به مددجویان را داشته اند.
وی به همکاری مطلوب بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان نیز اشاره داشت و افزود: بانک ها در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش موثری دارند و نباید از این ظرفیت غفلت کرد، چرا که همراهی و همکاری بانک ها موجب افزایش اشتغال و تسریع در امر توانمندسازی جامعه هدف شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، تسهیل در پرداخت وام را نشانگر اهمیت برنامه های توانمندسازی و توجه به اشتغال مددجویان دانست و گفت: نگاه این نهاد در استفاده از ظرفیت های برون سازمانی، همکاری و تعامل و استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم با محوریت حفظ عزت و کرامت خانواده ها در مسیر توانمندسازی است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x