اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر

ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش می شود

ماجراهای حنجره طلا آماده نمایش می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا به تهیه کنندگی امیر مومنی اصل و با کارگردانی محمود صادق ناطری برای کودکان آماده نمایش می شود.

مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا با توجه به آموزه های علم روان شناسی کودک و برخورداری از مفاهیم رشد و تربیت و آموزش و با هدف آشنایی کودکان با موضوعات راستگویی ، دروغگویی ، محافظت از خود در برابر آسیب های اجتماعی ، ارزش نهادن به کانون خانواده ، فریب نخوردن از افراد غریبه و تلاش برای حفظ محیط زیست تهیه و تولید شده است .شخصیت های اصلی مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا را خروس بابا ، روباه مکار ، مامان مرغی ، راسوی دغل باز ، کلاغ خوش خبر و جوجه های نازنین تشکیل می دهند که با صدا پیشگی مبینا میردار ، امیر حسین سام ، آندیا احمدی و الناز اسفندیاری برای گروه کودک آماده نمایش می شود .در خلاصه داستان ماجراهای حنجره طلا آمده است که ؛ در مزرعه با صفایی تمام حیوانات به خوبی و خوشی کنار هم زندگی می کنند و خروس خوش آواز هر روز صبح آواز سر می دهد ، تا اینکه روباه مکار وارد مزرعه شده و آرامش مزرعه را بهم می ریزد ؛ اما . . . . . . .
مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا به قلم سعید قنبری نگارش شده و توسط معصومه چگنی و محمود صادق ناطری طراحی و ایده پردازی شده است.


با توجه به اهمیت موضوع مجموعه انیمیشن ماجراهای حنجره طلا برای کودکان ؛ تدابیر خاصی جهت نمایش این مجموعه پیش بینی شده تا قشر وسیعی از کودکان بتوانند از تماشای این مجموعه آموزنده و جذاب لذت ببرند .
از عوامل مجموعه پویا نمایی ماجراهای حنجره طلا می توان به این ترتیب نام برد : طراحی فضا و شخصیت سازی : پریسا اکبری ـ متحرک سازی : سجاد کشاورز ـ رندرینگ : تصویرگران شمال فیلم ـ مشاوران رسانه ای و روابط عمومی : علیرضا نیاکان ، سعیده سادات موسوی سالار ـ ضبط ساز : حسین چراغیان ـ نوازنده تمبک : پارسا پور شریف ـ تدوین : محمود صادق ناطری ـ آهنگساز و صداگذار : میلاد نور بخش ـ دستیار کارگردان : رضا مومنی اصل ـ طراح پوستر : مرتضی منصور سمائی ـ مجری پروژه : گروه فیلمسازی نقطه دید ـ سرمایه گذار : محمود صادق ناطری ـ مجری طرح : امیر مومنی اصل ـ مدیر تولید : فرشید مشایخ ـ تدارکات : مجید صادقی.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x