اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان ” از کشف ۳۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه تانکر حمل سوخت خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان ، از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از محلات حاشیه شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک دستگاه تانکر حمل سوخت موفق شدند ۳۰ هزار لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع نگهداری می شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به این که ارزش سوخت قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ده میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست داریم که هر گونه اخبار و اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x