اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

گفتگو با عفت آقا بابائیان نقاش نجف آبادی

گفتگو با عفت آقا بابائیان نقاش نجف آبادی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نمایشگاه نگارگری و گل مرغ خانم عفت آقابابائیان در نقش خانه سوره حوزه هنری اصفهان برپا شده است به همین دلیل مصاحبه کوتاهی داریم با هنرمند نقاش عفت آقابابائیان که ضمن تشکر از ایشان که وقت خود را در اختیار خوانندگان پایگاه خبری احوال نیوز ؛ قرار دادند.
لطفاً ابتدا خود را معرفی کنید. ج : عفت آقابابا ئیان هستم متولد سال ۱۳۶۲ از ۱۸سالگی به نقاشی پرداخته ام و اکنون فارغ التحصیل رشته صنایع دستی مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه الزهرا تهران می باشم و تقریبا ۱۲سال است که در رشته نگارگری فعالیت دارم .
   س: خانم‌آقابابائیان چی شد که رفتید سراغ این رشته نقاشی؟
ج: از کودکی به طبیعت و هنر علاقه زیاد داشتم و همچنین برای بیان عواطف و احساسات و تعلقات درونی خود و ایده های خودم این رشته نقاشی را انتخاب کردم
س: شما تا به حال چند نمایشگاه برپا کرده اید؟
ج: حضور و برپائی نمایشگاه دائمی و بیش از پنج نمایشگاه انفرادی در موزه مردم شناسی شهر ستان نجف اباد ، دو نمایشگاه انفرادی در اصفهان و دو نمایشگاه گروهی

س: خانم آقاباباییان طرح نقاشی ها را خودتان می کشید یا کسی برای شما می کشد؟
ج.: طراحی و ایده اولیه که به ذهنم می رسد و اتود اولیه را طراحی می کنم و چنانچه میسر شود پیش استاد مهرداد صدری رفع اشکال و بعد از آن وارد مرحله رنگ گذاری می شوم.

س: نمایشگاه نقاشی را چگونه ارزیابی  می کنید
ج: حضور اساتید و هنرمندان و مردم باعث دلگرمی است ولی به جهت فروش و بازاریابی نیاز به تبلیغات و همراهی سازمانها و ….. را لازم می بینم.
س: برگزاری چنین نمایشگاهی که در اصفهان برگزار می شود چه اثری دارد؟چ: باعث افتخار و مباهات بنده بود که این نمایشگاه را برگزار کردم و با تشویق و تحسین دوستان و …. و مردم خوب اصفهان روبرو شدم و اینکه تلاش کردن و دلسرد نشدن و صبوری در عرصه هنررا با آثار خود به عموم هنرمندان و …… نشان دادم، روحیه دادن و شادی آفرینی برای عموم مردم برای من بسیار مهم است.
س: خانم آقابابائیان  دوست دارید بیشتر چه نقاشی هایی را بکشید؟ ج: بیشتر آنچه شادی آفرین باشد و اشعار و متنهای ادبی.
س: خانم آقابابائیان در برگزاری نمایشگاه چه کسانی شما را حمایت کردند؟
ج: خانواده، استاد خوبم جناب استاد مهرداد صدری.
س: از مسئولین ارشاد و کسانی که متولی برگزاری نمایشگاه های این رشته هستند چه انتظاری دارید؟ج: شناساندن هنرمندان، حمایت جهت برگزاری نمایشگاه، بازاریابی و فروش ،ارتباط هنرمندان با صنعت توریست و گردشگری.اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید. در اخر از آقای حسین بخشی خبرنگار و همچنین مدیر مسئول پایگاه خبری احوال نیوز به خاطر این گفت وگو تشکر می کنم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x