اجتماعی استان تصاویر مرکزی

پایان فرار سارق خودرو با شلیک ماموران پلیس

پایان فرار سارق خودرو با شلیک ماموران پلیس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سارق یک دستگاه خودروی سواری پراید که بدون توجه به فرمان ایست ماموران قصد فرار ازصحنه داشت با شلیک ماموران پلیس متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۷ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی هدفمند خود در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال تردد بود مشکوک شده و پس از استعلام های مربوطه دریافتند که این خودرو ساعاتی قبل به سرقت رفته است.

وی افزود: ماموران پس از اطلاع از مسروقه بودن خودرو بلافاصله وارد عمل شده و به راننده آن دستور توقف دادند اما راننده علی رغم اخطار های فراوان ماموران با سرعت به راه خود ادامه داده و قصد فرار از دست ماموران را داشت که نهایتاً ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت خودرو شلیک  کردند که سرانجام راننده مجبور به توقف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری متهم اظهار داشت: سارق دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و خودروی مسروقه  نیز به یگان انتظامی منتقل تا پس از شناسایی مال باخته به وی مسترد شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x