اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان: شهادت مجاهدان مقاومت اسلامی، گردان‌های قسام، گروهان‌های قدس و غیرنظامیان در لبنان و غزه را تسلیت می‌گویم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان: شهادت مجاهدان مقاومت اسلامی، گردان‌های قسام، گروهان‌های قدس و غیرنظامیان در لبنان و غزه را تسلیت می‌گویم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نبرد طوفان الاقصی به بیش از یک جبهه و میدان کشیده شده است.دبیرکل حزب الله لبنان: اگر بخواهیم به دنبال نبردی با مشروعیت کامل باشیم، هیچ نبردی مانند جنگ با صهیونیست ها نیست.‌‌درود بر عراقی‌ها و یمنی‌ها که وارد نبرد شدند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: کلمات و واژگان‌ نمی‌توانند عظمت، استواری و صبر مردم غزه را بیان کنند و همین امر در مورد مردم کرانه باختری نیز صدق می‌کند.
درود بر نیروهای عراقی و یمنی که وارد این نبرد شدند.
شرایط سال‌های اخیر در فلسطین به ویژه با این دولت تندرو، احمق، نادان و وحشی بسیار سخت بوده است.سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان: عواملی که ملت فلسطین را تحت فشار قرار داد، مسئله اسرا، قدس، محاصره غزه و طرح‌های شهرک‌سازی دشمن در کرانه باختری بود.
قضیه فلسطین و آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد، به فراموشی سپرده شده بود و جزو اولویت‌های جهانی نبود.
باید اتفاقی می‌افتاد که قضیه فلسطین را دوباره به عنوان قضیه نخست جهانیان مطرح می‌کرد، بنابراین حمله هفتم اکتبر اتفاق افتاد. نصرالله: دیگر صهیونیست‌ها بیشتر از خود حسن نصرالله بیشتر ایمان آوردند که اسرائیل سست‌تر از خانۀ عنکبوت است. نصرالله: بسیاری از شهرک‌نشینان به‌وسیلۀ تیراندازی دیوانه‌وار ارتش صهیونیستی کشته شدند. نصرالله: بزرگ‌ترین اشتباه صهیونیست‌ها انتخاب اهداف آن‌هاست.اول آن‌‎ها گفته بودند هدف اصلی این است حماس را نابود کنیم. کسی که عقل دارد می‌فهمد نمی‌تواند چنین هدفی تعیین کند.
بعدتر گفتند می‌خواهیم اسرا را آزاد کنیم. اگر ذره‌ای کسی شناخت داشته باشد می‌فهمد هیچ زمانی آن‌ها نمی‌توانند بدون پذیرش شروط، اسرایشان را آزاد کنند. نصرالله: آمریکا باید برای این جنایت تنبیه شود. مقاومت عراق پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق را هدف قرار می‌دهد. تصمیم فرماندهان مقاومت عراق حکیمانه است و ما آن را تایید می‌کنیم. نصرالله: دولت‌های عربی و اسلامی باید روابط خود را با صهیونیست‌ها قطع کنند و عرضۀ نفت، گاز و غذا به اسرائیل را متوقف کنند.سید حسن نصرالله: برای کسانی که از ما می پرسند: آیا وارد جنگ می شویم؟ من اعلام می کنم که در ۸ اکتبر وارد نبرد شده ایم!
ما به حملاتی که در این چند روز علیه رژیم صهیونیستی انجام دادیم اکتفا نخواهیم کرد. نصرالله: ما به حملاتی که در این چند روز علیه رژیم صهیونیستی انجام دادیم اکتفا نخواهیم کرد
آن چیز که در جبهۀ لبنان اتفاق میفتد بی‌سابقه است. ما تمام پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مرز را شبانه‌روز و دقیق مورد هدف قرار دادیم.
ما از ۸ اکتبر تا امروز جنگی تمام‌عیار علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردیم. کسی که در مرز باشد متوجه این موضوع می‌شود.تجاوز به لبنان بزرگترین حماقت اسرائیل خواهد بود.
دبیرکل حزب‌الله لبنان: امروز دشمن تمام  عملیات مقاومت را تحمل می‌کند، زیرا واقعا از سوق یافتن امور به آنچه از آن می‌ترسد، واقعا وحشت دارد.
عملیات مقاومت در جنوب به دشمن که ممکن است به تجاوز یا دست زدن به عملیات پیش‌دستانه فکر کند، می‌گوید که در صورت تجاوز به لبنان مرتکب بزرگترین حماقت در تاریخ خود خواهی شد.برای ناوهای آمریکایی آماده‌ایم
سید حسن نصرالله: از روز اول به ما می‌گفتند که اگر به فکر انجام عملیات در جنوب باشید, ناوگروه‌های آمریکایی برای شما آمده‌اند و اگر جبهه لبنان را باز کنید، آمریکا شما را بمباران می‌کند. ولی ما هیچ وقت نترسیدیم و صحنه را ترک نکردیم! ما برای ناوهای آمریکایی چیزهای خوبی آماده کردیم. نصرالله: به آمریکایی‌ها می‌گوییم ناوهای شما اصلا ما را نمی‌ترساند چون برایشان چیزهایی آماده کرده‌ایم.سیدحسن نصرالله: زمانی که هیچ افقی روشنی نبود آیت‌الله خامنه‌ای به ما گفت حزب‌الله پیروز جنگ(سال ۲۰۰۶) است و بعد چند روز پیروزی محقق شد. باز هم چند روز پیش فرمودند غزه و مقاومت قطعا پیروز خواهد شد . نصرالله: به زودی پیروزی غزه را جشن خواهیم گرفت.مقاومت هنوز به پیروزی نرسیده و برای رسیدن به آن به وقت و صبر نیاز است.
امام خامنه‌ای به ما در جنگ ۳۳روزه گفت ما پیروز می‌شویم و ما پیروز شدیم. چند روز پیش هم فرمودند غزه و مقاومت قطعا پیروز خواهد شد.
من به غزه، کرانۀ باختری و همۀ فلسطینی‌ها می‌گویم که نتیجۀ تحمل این مسئولیت و پایداری و صبر ما در برابر این توحش قطعا پیروزی است. به‌زودی پیروزی غزه را جشن خواهیم گرفت.در سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان مطرح شد؛ طوفان الاقصی یک تصمیم کاملا فلسطینی است/ ایران هیچ قیمومیتی بر گروه‌های مقاومت ندارد
سید نصرالله گفت: عملیات طوفان الاقصی یک تصمیم صددرصد فلسطینی بود و صددرصد توسط فلسطینیان اجرا شد. نبرد طوفان الاقصی از نظر تصمیم‌گیری، اجرای آن توسط فلسطینیان و بی‌اطلاعی دیگران از آن ثابت کرد که این نبرد، کاملا فلسطینی بوده است. تصمیم‌گیرندگان واقعی، رهبران و رزمندگان مقاومت بودند. جمهوری اسلامی ایران از زمان امام خمینی(رحمه الله علیه) تا زمان امام خامنه‌ای(دام ظله) از گروه‌های مقاومت حمایت می‌کند؛ اما بر گروه‌های مقاومت اعمال قیمومیت نمی‌کند و نبرد طوفان الاقصی این حقیقت را تایید کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x