اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

تداوم اجرای معافیت سربازی مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر

تداوم اجرای معافیت سربازی مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان در اطلاعیه ای از تداوم اجرای معافیت سربازی برای مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهرداد پناه پوریان در اطلاعیه ای اعلام کرد: معافیت سربازی مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر همچنان در حال اجراست و واجدین شرایط برای ثبت درخواست معافیت و یا تکمیل مدارک مربوطه می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) اقدام کنند.

همچنین برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح دوره آموزش رزم مقدماتی معافیت مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر لغو شده است لذا افرادی که درخواست معافیت خود را قبلا ثبت کرده اند می بایست برای تکمیل فرم تعهد آموزشی به معاونت وظیفه عمومی و یا یکی از دفاتر پلیس +۱۰ محل سکونت خود مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای ۴ فرزند و بیشتر هستند، بدون شرط سنی و سایر مشمولان و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال  تمام، با تکمیل فرم تعهد آموزشی می توانند از معافیت بهره مند شوند.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x