اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

دستگیری مردی با کوله پشتی هروئینی

دستگیری مردی با کوله پشتی هروئینی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۴۳۰گرم هروئین در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با همکاری یگان تکاوری مستقر درایست وبازرسی حین کنترل محور مواصلاتی شهرستان به فردی که حامل یک کوله پشتی بوده و به صورت پیاده در حال دور زدن ساختمان یگان بود مشکوک و به منظور بررسی بیشتر او را دستگیر و به داخل ایست وبازرسی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از کوله پشتی فرد مذکور مقدار ۴۳۰گرم هروئین  کشف شد اظهار داشت: این سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات  قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: حمل و خرید و فروش مواد مخدر به طور مستقیم به جوانان و مصرف کنندگان و اقتصاد کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین عمل شوم ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x