اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: « آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی مهردشت برگزار شد»

روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: « آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی مهردشت برگزار شد»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

محمدحسین آقایی معاون قضایی رییس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی مهردشت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس به واسطه رهبری حضرت امام(ره) و مجاهدت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام، نقشه دشمنان نقش بر آب شد و امروز ما در آسایش و آرامشی به سر می بریم که افرادی برای برقراری ‌ آن از جان و سلامتی خود گذشتند و خدا را شاکریم که در سایه آن مجاهدت‌ها امروز شاهد بالندگی انقلاب اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسوولیتی که امروز به امانت به ما سپرده شده را درست به مقصد نرسانیم قطعا باید پاسخگو باشیم و اولین وظیفه ما در این شرایط خدمت درست و صادقانه به مردم است.

آقایی در بخش دیگری از سخنانش افزود: قوه قضائیه به عنوان یک نهاد مستقل در اجرای منویات رهبری در گام دوم انقلاب با به کارگیری ظرفیت های موجود سازمانی و نخبگانی نسبت به تدوین و اجرای سند تحول و تعالی، اقدام می کند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان تصریح کرد: تقویت کادر قضایی و اداری، توسعه فضاهای فیزیکی و تشکیلات قضایی، هوشمند سازی ارائه خدمات، تامین آزادی های مشروع، توسعه داوری و میانجیگری، جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی و… از اهداف سند تحول و تعالی قوه قضاییه است که در استان نیز تلاش های قابل توجهی در راستای عملیاتی نمودن این سند انجام شده است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان در ادامه گفت: در همین راستا در حوزه تأمین نیروی انسانی اعم از کادر اداری و قضایی افزایش ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در استان از ۳۵۰ به ۷۷۰ نفر و برگزاری دوره های کارآموزی اختصاصی برای ۱۱۰ نفر از پذیرفته شدگان دوره کارآموزی قضاوت از جمله اقدامات خوبی است که بخشی از این نیروها تا امروز جذب و شروع به کار نموده اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عملکرد حوزه قضایی مهردشت بیان کرد: خوشبختانه با همت کارکنان حوزه قضایی مهردشت، دادگاه در کاهش ورودی، دادرسی الکترونیک و… عملکرد درخشانی داشته است که ثمره کار جهادی پرسنل و قضات است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه، محمد سلیمانی  به‌عنوان رئیس حوزه قضایی مهردشت معرفی شد و از زحمات عبدالرسول شریفی تقدیر به‌عمل آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x